Faydalı Bağlantılar
Tarot Falı | Tarot Falı Bak | Fal Bak

Tarot Falı


Dairesel Dans

Her sabah ya da akşam, birkaç dakikanızı bedeninizi özgürleştirmeye, hareket ettirmeye ve kendisini bu hareketler yoluyla ifade ettirmeye ayırırsanız, yararlı etkilerini birkaç gün içinde görürsünüz. Bunun size ilk olarak kazandıracakları, hem fiziksel hem zihinsel gevşeme ve zihin açıklığı olacaktır.

Kısa süre içinde bu işi daha iyi becermeye başladığınızı ve ilerleme gösterdiğinizi fark edeceksiniz. Bu arada gülme ya da ağlama isteği duyabilir ya da önemsiz bir ağrı hissedebilirsiniz. Bu tür hareketlerde bulunduğunuz anlan, bedeninizin ne kadar mutlu olduğunu anlamak ve ifade etmek açısından bir tanı yöntemi olarak da kullanabilirsiniz.

Bu dansı müzik eşliğinde ya da müziksiz gerçekleştirebilirsiniz. Bu tür hareketlere odaklanmak, özellikle başlarda zihniniz için bir çalışma çerçevesi açacaktır. Daire, akıcılığın ve hareketin simgesidir; bir dairenin içinde hareket etmek iyi bir başlangıçtır. Ayaklarınızı yerde sabit tutun, omuz genişliğinde açın ve böylece vücudunuzun birçok hareketi yapabilmesi için kendinize sağlam ve güvenli bir temel oluşturun. Önce pelvisinizi yavaşça daire biçiminde döndürün. Sonra dizlerinizi de katarak tüm vücudunuzun akışkan ve dairesel harekete dahil olmasını sağlayın.

Bedeninizin üst kısmı ister istemez harekete dahil olmaya hazır durumda olacaktır. Başınızla da yavaşça daireler çizerek dairesel harekete devam edin, ardından ellerinize ve kollarınıza daireler çizdirin. Kalçanızla yaptığınız dairelerin tersini omuzlarınızla yapın ve kendinizi harekete bırakın. Bu egzersizde daireleri çizerken çok büyük bir enerji ve özgürlük hissine kapılacaksınız.

Akıcı ve dairesel bir hareket yapmak, bedeninize kendisini ifade yolunu açmak için harika bir yöntemdir. Bu egzersiz, bedeninize ne istiyorsa onu yapması konusunda güvenmenizi gerektirir; bu nedenle kendinizi bedeninizin kılavuzluğuna bırakın, hangi hareketleri yapmaya gereksinimi varsa onları yapsın. Bu hareketler zaman zaman düzensiz ya da simetri dışı olabilir, tempoda ya da yoğunlukta değişiklikler olabilir. Bu da yine kendi bedeninizin kendisini ifadesi olacaktır.

Bu egzersizi, bedeninizin herhangi bir kısmının serbestçe hareket edip edemediğini görmek, nerelerinizde değişik hisler olduğunu keşfetmek ya da yalnızca gününüze katacağı neşeden yararlanmak için yapabilirsiniz.

logo